Biljard =)

Satt och slöade framför datorn och la in lite mer musik,
och då kommer Steve in och frågar om jag gillar att spela biljard.
Jag svara ja, det är riktigt roligt.
Då säger han "Bra, jag har bokat tid idag för att spela, typ 2 timmar".
Haha, så nu ska ja fara å spela biljard.
Ska kicka hans ass!! :P

Kanske blir svårt dock.. han spelar 2gg i veckan,
å ja har typ inte spelat sen ja bodde i arjeplog och jag och cecilia
spelade varje dag på ug! :P
Det var ett bra tag sen nu!

Men,men, kul att komma iväg och göra ngt,
och ännu roligare att han faktiskt frågar om ja vill fara.
Dom är verkligen så himla omtänksamma.
Vill alltid att jag ska följa med på saker,
frågar hela tiden om jag vill göra ngt speciellt,
frågar mig om allt.
Dom ger mig verkligen en plats i familjen!

Det är en helt underbar och obeskrivlig känsla <3

Näe, nu ska jag byta om och fara å spela.
Skriver mer ikväll om hur det gick att kicka hans ass ;)

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Ska bli roligt att höra hur det gick med det.Det är roligt att du får känna dig ett med familjen.

2008-10-17 @ 21:56:48
Postat av: Chrisse

Hej hej...hur gick biljarden?? Kicka du hans ass?? Kram

2008-10-18 @ 00:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback