Första arbetsdagen

Då var den första "riktiga" arbetsdagen avklarad.
Har gått riktigt bra, och han har varit lika underbar som vanligt <3
Var mamman som totalt förstörde morgonen när hon hela tiden la sig i,
så att han tillslut inte lyssnade på mig alls.
Men hon lovade iaf att inte göra det ngn mer morgon..
hoppas bara att hon minns det..

Sen efter den kaotiska morgonen bar det av till förskolan,
och vi var där fram till 12.
Sen gick vi hem, åt lunch, var ute och lekte på gården,
blåste massor med såpbubblor, och var inne och lekte med bussen.
Gjorde även bort lite tvätt idag, plus att jag gjorde en omelett till oss :)
Riktigt god blev den =)

Sen var de dags för hans sovstund mellan 2 och 4a,
så då passade jag på att slöa lite framför tv:n :P
Sen blev de att ge honom lite middag, som han såklart inte åt..
sen ut och blåste ännu mer såpbubblor, lekte i hans nya klättarställning
och bara busade runt i allmänhet :)

Sen var klockan helt plötsligt 5 och det var dags för badning.
Gick riktigt bra idag, och man ser att han verkligen älskar att bada.
Varje gång man visar honom badankan som symboliserar att det är dags för bad
så springer han till badet och skrattar massor.
Efter badet han vi inte göra så mkt mer,
för då kom Steve hem.
Jag måste säga att jag nog var minst lika glad som Aston när jag hörde
att ytterdörren öppnades :P

Var helt slut efter en hel dag!
Haha, hoppas jag kommer vänja mig ;)

Näe, nu börjar det lukta mat hela huset, dags för lite middag.
hatar att dom äter såhär sent, men vad kan man göra när dom jobbar så länge?

Blir en tidig kväll ikväll, det kan jag lova!
Ska stänga av datorn efter ja skrivit de här så ja inte fastnar framför den flera timmar.

Jag hoppas alla har det bra där hemma, och att ni inte fryser ihjäl ;)

Kramar i massor
hörs i morgon
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Bea

Du får vänta så får du se så småningom :P hehe men de är som inge specillet :P

2008-10-13 @ 23:02:03
Postat av: evve

Jo men stämning under en innebandy match är helt otrolig! :)

Hur har du det i England?

2008-10-13 @ 23:19:19
Postat av: Cecilia

saknar dig gumman..

2008-10-14 @ 00:26:40
Postat av: mamma

jag tror säkert att det blir bättre med tiden. Din trötthet kommer att ge sig.Hoppas att denna morgon gick bättre.Kram

2008-10-14 @ 08:48:23
Postat av: Bea

hehe jamen de är inge såå typ :P De är som bara en liten sak ändå :P hehe! :D

2008-10-14 @ 11:21:00
Postat av: SimoRn

Vill också säga hur mycket jag saknar dig, verkligen! Vill ha jul nu... Om du inte kommer hem tidigare? ;-)

Postat av: Linnéa

Ja det tycker jag absolut hjärtat..

Bara du och jag :)

2008-10-14 @ 18:20:22
URL: http://svanhoolm.blogg.se/
Postat av: Storesyrran (ellpet som vi skriver på Xzakt) :-D

Äntligen har jag fått tillgång att läsa din blogg..:-D Har varit utan internet i 1 1/2 vecka nu..:-( Jag är sååå avundsjuk på att du får vara i England. Fast lite glad är jag åxå för din skull. Det är jättemånga på mitt jobb som frågar hur det går för dej så nu kan jag berätta. Här är allt bra förutom att Ezzet börjar vara könsmogen å juckar på stackars Nizze hela tiden. Vi har Nizze nu för Inga-Britt ligger på lassa för en rutinundersökning. Hoppas att du kommer att trivas framöver åxå. Jag å Gabban saknar dej å tänker på dej mycket. Mycket love å många pussar skickar vi till dej/ Elli å Gabban

2008-10-14 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback