Tack Aik :)

Ja nu börjar de kännas nervöst inför resan!
Jag far ju i morgon, eller nu är det ju tilloch med idag!!
AHH!!
Men de kommer nog gå bra =)

Och världens bästa Aik gav mig en underbar present innan jag for,
VINST mot Färgestad!! :D
Vem hade anat det när man gick till ladan idag?
hur skönt som hellst med 3 poäng!
Fortsätt såhär nu Aik, jag kommer hålla koll från England! :P


Näe, jag kanske måste ta och sova nu.
Ska upp 7 i morgon och göra de sista..
helt sjukt, jag är snart i England!!
Haha, ändå lite coolt när man tänker på de :)


Måste också passa på att hälsa till Carina med familj som kikar på min
blogg. =) Ni är helt underbara allihopa, och kommer alltid
ha en stor plats i mitt <3
Se nu till att Telma-gumman inte blir alltför vuxen innan ja kommer tillbaka ;)
Kram på er


Näe, nu ska jag släcka och sova.
God natt

Skriv något roligt :)
Postat av: evve

vet inte riktigt vad jag vill ha på min blogg. men nånting som är roligare än det som jag då har nu. Gillar ju orkidéer om de går göra nånting med sånt? Hehe

2008-10-03 @ 09:26:03
Postat av: Åsa

Alltså va! Galet! Haha jag visste att du skulle till england, men inte NU :O När kommer du hem nästa gång då så man kanske får se dig? =) Du får iallafall ha en uuuuunderbar tid och jag älskar dig malin! puss! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback