Färdigt :)

Nu är allt färdigt inför resan =)
Känns riktigt skönt!

Ska dock kliva upp kvart över 5 i morgon för att kolla igenom väskan en sista gång,
vill inte glömma ngt..
inte för jag tror jag har glömt ngt viktigt.. men ändå..
bara för att ni vet ;)

Måste även skriva en liten rad till Ingrid,
så himla glad jag blev av ditt sms!! :D
Tänk att jag gjort dig mental, och att du kände dig överlägsen på träningen!!
Det är ju de ja alltid sagt, du är KUNG på att träna!
Helt enkelt BÄST!! :D


Näe, nu blir de lite fika, och sen sängen.
Måste ju orka upp sådär tidigt i morgon..
tror ja kan klara de :P

Ha de underbart.
skriver nog en rad innan vi far i morgon.

Kram Malin


Snart är vi där!! :D

Skriv något roligt :)
Postat av: ingrid

ja jag får verkligen tacka för din insats! Blev faktiskt stolt över mig själv!;) DIN förtjänst hehe...jag som höll på att dö under dina hårda träningspass,men nu såg man ju att det gav resultat ändå. Finns tydligen inga hopplösa fall...;) Ha det super i Bullis!och akta dig för...du vet och plocka riktigt mycket "snäckor".KRAMIS!!!

2008-09-03 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback