Haha, ja va säger man? :)

Ja, jag fick fortsätta skratta på bekostnad av engelsmännen
hela dagen/kvällen igår.
Hela dygnet var det på nyheterna olika "tips" om hur man skulle förbereda
sig, OM man nu verkligen var TVUNGEN att ta bilen.
Man skulle tanka full tank, ta med sig filtar, klä sig varmt,
ta med sig mat och vatten, och gärna en skyffel om man hade.

Jag menar, måsta säga det på nyheterna ca 1 miljon gg om dagen..
lite överdrivet.

Sen måste man ju nästan skratta då man inser att nästan hela
England står still pga den lilla mängd snö som kom.
Flygplatserna var stängda, tågen stog still, och bussarna slutade
köra. Allt för lite snö!
Så ni kan ju tänka er kaoset som var typ i London!
ALLT stod still!
Haha.. ja, va säger man,.
Typ som de är i Sthlm när den första snön kommer varje år.. ;)

Hursomhellst, ngn som var lycklig över snön (förrutom jag såklart)
var Aston. Han var hur lycklig som hellst att få vara ute och
leka i den vita snön.
Passade på att ta lite nya kort på sötnosen,
han har verkligen växt och blivit stor! :)


Han är bara det sötaste <3


Han var riktigt glad över snön :)


Min lilla sötnos <3


Näe, nu ska jag gå och göra nå vettigt..
ska städa upp lite i köket, och sen ska jag nog ut
en sväng med Aston.
Ja, ni läste rätt, jag ska ut i den LIVSFARLIGA mängden
snö! haha. Tur jag inte ska ta bilen ;)

Verkar som att engelsmännen kan andas ut en stund iaf,
ingen snö än så länge,solen skiner och -2 ute.
Själv håller man tummarna för mer snö :)

ha en underbar dag,
nu är det bara 16 dagar tills jag e i Sverige igen :)

Kram Malin

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback