Lever =)

Ja, jag lever =)
Jag tog mig hit helskinnad, och har det hur underbart som hellst! =)

Kommer en ordentlig uppdatering ikväll (hoppas jag)
Har varit på tok för trött för att skriva ngt sen ja kom hit,
men ja hoppas energin har infunnit sig till kvällen =)

Hoppas alla har det bra
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: CARINA

hej



kul att ses ! hoppas allt e bra! nu när du e hemma i england igen!tänker på dig kramar från telma och mamman..............!!!!!!!

2009-01-07 @ 16:37:28
Postat av: evve

tack så mycket. är så nöjd med hur de ser ut nu :) osså älskar jag ju orkidéer.. hihi. har du de bra då?

kram

Postat av: mamma

Ja hoppas att energin kommer tillbaka snart. Kram

2009-01-07 @ 22:23:47
Postat av: Cecilia

gumms..;) tyck om dig, fast inte då du utmanar folk..;)

Eller.

Hoppas du har det bra där nere... Saknar dig, måste komma ner snart ju.



Love

2009-01-08 @ 00:28:43
Postat av: Inga-Lill

Fram kom du tryggt förstår jag, du ska vet att nu har kylan bitit sig fast här, -17 grader, men jag gick rundan i kväll kändes inte så farligt när man väl kom sig ut, med lite varma kläder.

I morgon ska nog jag och Monica in till Byske på badhuset och simma lite, kan var skönt att komma iväg en gång i veckan, försöka iallfall.

Ha det nu så bra till nåsta gång vi hörs här mellan raderna. Du ser inte har det gått 3 månader, duktig va! kram!

2009-01-08 @ 00:53:55
Postat av: Emma

Hallå var är du? I want to speak with you, you know. PK

2009-01-09 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback