:D:D:D:D

Jag är glad! :D
Mer än glad! :D

Man kan inte bli annat då man är me världens bästa Ia! <3
HAr inte gjort mkt speciellt alls ikväll,
sett film och myst på.
Skjutsat Cornelia till stan,
kommit hem igen.
Slöat på datorn.
Snart blir de väl å lägga sig och prata bort hela natten ;) :p

Sen i morgon blir de bowling,
och sen hem mot skell igen.
Fy att tiden ska gå så fort då man har roligt..
men,men, man får väl överleva det också antar jag.

Måste verkligen säga TACK ia!
Du har räddat min helg, och ja.. typ mitt liv?
Jag behövde verkligen få träffa dig.
Runt dig kan man verkligen bara vara.
det är så otroligt skönt att kunna bara vara,
att inte känna några krav,
ingenting.

Älskar dig nu och för alltid <3 <3

ha de bäst där hemma <3
Kram

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback