Gårdagen

Gårdagen blev bättre än väntat faktiskt.
Hade riktigt trevligt på höstfesten :)

Nog om gårdagen nu :)



Idag är det Fars Dag!
Grattis lilla pappa! <3

Har haft Morgan och Ellinor här idag som firade pappa.
Åt lunch här och hade de trevligt.
Melvin var såklart också här :)
Alltid kul att få mysa lite med honom.
Älskar verkligen att vara faster :p

Är helt slut för tillfället,
så det kommer bli en otroligt tidig kväll.
Har planerat att lägga mig där just efter 8,
galet tidigt-jag vet.
Men jag behöver sömn, massor med sömn!
Och jag vet inte ännu om jag kommer jobba i morgon,
och jag känner inte för att vakna av ett samtal typ 7,
och sen har jag inte tagit igen nog mkt sömn.
så nu ska jag vara duktig och lägga mig i tid! :)


Hoppas alla har haft en trevlig helg,
ni får gärna skriva och berätta vad ni gjort :)

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Japp, du zappade in rätt..:P vi ska bo hos Yrsa, så blir ingen utgång utan bara shopping och sällskap..:D

Då funkar det med syster och mig..:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback