Ledig

Tro det eller ej, men jag blev ledig idag! :D
Känns skönt. Tog en sovmorgon och klev upp 08.15.
Skönt att få sova ut.

Har fixat lite här hemma nu,
tvättat, städat upp mitt rum och så.
Nu blir de snart Byske. Ska handla på Ica,
och sen fara förbi mamma med lunch.
Hon glömde ju den hemma :p

Sen blir de hem igen.
Tänkte gå ut en promenad och ta med mig kameran.
dags för liyte nya bilder.
Länge sen jag var ut nu, hemskt!
Ska försöka lägga upp lite bilder här snart också,
var evigheter sen ni såg nå bilder!

som sagt, lugn dag och kväll idag.
Ska bara slappa och göra lite småsaker som legat och väntat.

I morgon blir de bio med Simon, Micke och Emma.
Minns inte vad de va vi skulle se,
men det blir nog bra ändå :)
Ska bli underbart att hitta på nå me vännerna igen!


Näe, nu ska ja ta mig härifrån och
fara iväg.
Vi hörs

Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Åsa

Jaaa vafaan, är ju kul på affär å bättre än å gå hemma :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback