Sverige

Ja, då är man i Sverige igen. Sitter på Arlanda, ska strax åka till Luleå.

Ingen större lust eller energi att skriva mer just nu.

det enda som är i mitt huvud nu är,

"Varför sitter jag här? Varför är jag i Sverige"...

Jag känner mer och mer att jag inte vill bo här.

Jag vill bo.. ja, jag vet inte.

England? Kanske.

Jag tror grejjen är att jag bara vill bort från där jag är nu,vart

spelar nog inte så stor roll..

näe, nu ska jag sluta svamla. Ska börja gå mot gaten.

Inte kul om man skulle missa planet då man varit på

resande fot sen 5.30 i morse!

Ha de bäst

Kram Malin

Ps. Nu peppar jag för höstfesten i morgon!! ;) haha


Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Men typ.. Känns lite som innan jag slyttade isär..

Naw, vill hoppa i vattenpölar massor...:P

Speciellt som vi inte har snö har i holmsund..:(

mutter mutter

Hade en liten stund med snö igårkväll men det hade tinat bort imorse.. Så ska du komma och hoppa i vattenpölar med mig nästa helg? Är ledig heeela helgen..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback