Jamie Archer!! <3

Jag vet, jag borde uppdatera er om helgen som varit.
Men nej, inte nu, viktigare saker på gång!
Ikväll avgör det ju!
Då får jag veta om min älskling Jamie Archer har gått
vidare till top 10 i X Factor!!

och ja, det MÅSTE han göra!!!
så nu håller alla mina läsare tummarna,
och hoppas på det bästa.

För er som inte hört honom, och inte alls tänker
hålla tummarna på ngn helt okänd person,
här kommer 3 uppträdanden han gjort
i ordning.





Andra låten går inte att lägga in, får ge er länken istället...
http://www.youtube.com/watch?v=B--agLFF6J8



Och ja, vad säger man?
Är han bäst, eller bara helt underbart bäst?!
Känslan han sjunger med i sista låten..
jag får rysningar!!

Så lyssna, njut och håll tummarna för honom ikväll! :)
Uppdatering kommer här då ja vet svaret! :)

Kram Malin


Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback