Dåligt av er../Sthlm i helgen..

3 av 10 höll avtalet jag skrev om igår,
vet inte om man kan säga att det är särskillt imponerande?
Jaja, jag ska väl inte klaga, jag fick ju 3 kommentarer iaf :)

I morgon bitti åker jag mamma och pappa ner till sthlm,
ska ner och träffa lite folk och så,
och kommer tillbaka norrut på söndag kväll.
Har tänkt försöka hinna oss på hockeyn, jag hoppas!
Det är ju Aik-Löven!! :)


Min bil gick igenom besiktningen idag!!! :D
Riktigt skönt att kunna ut och köra,
var bara en liten lampa som skulle sättas dit, sen var allt ok.
Behövde inte komma tillbaka bara för den.
Så nu får ni se upp på vägarna igen, den vita faran är ute och kör! ;)




Annars har dagen inte innehållit så mkt.
Blev några små ärenden i stan då man var där,
annars har jag packat lite och förberett för resan.
Kommer sitta större delen av vägen och översätta mina undertexter
till serien Damages. För ni har väl inte missat det?
Jag har ju översatt hela S1, och är inne på S2.
Kika in på undertexter.se, och sök på Damages.

Jaja, nog om dom.
Nu blir de sängen så man orkar upp i morgon.
Siktar på att komma iväg vid 7tiden, så ja, de blir väl 8
om ja känner den här familjen rätt. :p


Börjar längta tillbaka mer och mer till England.
Jag vet inte vad det är, men ja.. Sverige är inte desamma längre.
Skell är verkligen inte vad det var.
Det känns som att mina vänner har försvunnit?
Jag vet att ni finns, missförstå mig inte.
Jag är inte den bästa på att höra av mig heller, jag vet.
Men ja, det är så det känns.
England lockar just nu, försöker hitta mig en bra kurs att
plugga då jag far dit, och ja, väntar på att de
ska lugna ner sig en del också såklart.
Men det verkar gå framåt iaf.



Så nu kommer jag nog inte kunna hålla mitt avtal,
det beror på om jag får tag på nå internet där nere.
Men ja, vi ska bo hos Maja och Göran,
dom måste ju ha internet...
har dom det, då uppdaterar jag! :)
Då kommer säkert lite bilder från resan,
har ju med mig min nya kamera! =)


Ha de bäst, och ha en underbar helg.
Vi ses på hockeyn på söndag! :)

     VS
Vi vet väl redan nu vem som vinner?? ;)


Kramar Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Linnéa

MALIN MALIN MALIN!!

JAG kanske ska på hockeyn i SKELLEFTEÅ på söndag..

JAG KAN DU FATTA? Jag ska se Saik - Löven haha helt sjukt.. DU gumman grattis till vinsten över Modo i dag, hoppas ni KROSSAR Löven (:



Om vi kan måste vi ses då ..

Älskar dig MAAAAAALIN <3

Postat av: Ia

Ja jag skulle lätt kunna göra det.. Jag mår bra av att vara i arjeplog. Det vet du ju om mig. Kanske tar ett tag att arbeta upp en vettig vänskapskrets igen, men det får ta den tid det tar. Men eftersom jag inte kommer att hitta ett jobb där innan jag fixat mig en vettig utbildning så lär det dröja minst en 3-4 år innan jag är tillbaka där..

2009-09-10 @ 23:11:59
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Josefin :)

Bara så att du vet så läser jag din blogg :)

4 av 10 har du nu då? ;)

2009-09-10 @ 23:13:23
URL: http://josefinogren.blogspot.com
Postat av: Emilie

Du får hemskt gärna komma ner och hälsa på i Umeå! När du vill!=) Ringer dig i veckan så vi får prata lite! Saknar dig! Kram

2009-09-11 @ 08:36:12
Postat av: Maria

jag brukar faktiskt också läsa din blogg, bara så du vet :) glöm inte att ringa mig när du kommer hem från sthlm! kramar :)

2009-09-11 @ 14:18:11
Postat av: Gunilla

Vi började älgjakten idag. Och jag sköt faktiskt en kalv så lite stolt är jag nu när jag går isäng:):)

2009-09-11 @ 19:24:53
Postat av: Magdalena

Har precis kommit igång med att läsa din blogg igen. Fått igång datorn uppe i Gällivare efter att den varit nedpackad i flyttlasset över sommaren.

Ta det lugnt på vägarna så mina kompisar slipper ta hand om dig! ;-P

Kram!

2009-09-11 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback