:)

Sitter hemma hos syrran nu,
kom just från bion.
Såg Flickan som lekte med elden.
Kan varmt rekomendera den till alla er som såg 1a filmen! :)


Blev inget jobb på Xzakt i morgon,
så som det ser ut nu är jag ledig.
Känns riktigt skönt.


Ska nog ändå försöka göra mig en tidig kväll,
inte alls mkt energi kvar i kroppen.
Måste försöka hålla mig frisk nu,
inte alls tid med ngn sjukdom.

På lördag blir de nog att gå ut med Simon
och ta sig en öl eller nå.
Bara gå ut och slappa med trevligt sällskap,
låter som perfekta planer för helgen :)


Näe, nu får ni ha de så bra,
och glöm inte att skriva en rad :)
Vad ska ni göra i helgen btw?

Kram Malin


Rätt ok film :)

Skriv något roligt :)
Postat av: Gunilla

jobb hela helgen för mig :(

2009-09-23 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback