Flyttat?

Ja, det känns nästan som om jag flyttat.
Till Ica i Byske...


Jag öppnade där i morse, jag stängde där ikväll,
och gissa vem som öppnar i morgon?? - JAG!
Men, man ska väl inte klaga.. jag har ju jobb,
inkomst, och underbara arbetskamrater!
Vad mer kan man begära?


Vänner, vad gjorde man utan dom?


Nu blir de sängen, är mer än trött!
och ska upp tidigt i morgon,
ska duscha och göra matlåda,
orkar bara inte fixa de nu ikväll.


I morgon ska jag som sagt öppna, och jobbar till 1.
Då blir de att åka till skell.
ska in på bemanningen och fixa med en massa papper.
Sen har jag lovat att hinna träffa Nisse,
har inte träffat honom alls sen jag kom hem!
Helt sjukt...


Sen blir de hem, för gissa vem som öppnar på Ica
på torsdag?? :p, Jo JAG! :p


Så fullt upp i mitt liv just nu.
Inte mkt tid över denna vecka.
Och slutet av veckan blir de ju Arjeplog och marknan!
Längtar massor!
Vet inte när de var jag träffa Bea sist?
Alldeles för länge sen iaf!


Skellefteå förlorade visst idag hörde jag. :(
Jaja, bara ta det, och komma igen! :)


Laget i mitt <3


God natt på er!
Kram Malin


Avslutar med denna söta bild,
och tänkvärda ord.


Skriv något roligt :)
Postat av: Bea

Jo de var för länge sen!

Postat av: Ia

Gumman, jag måste ju ta mig i kragen någon gång..

Du har ju som några års försprång..;)

Jag behöver all tid i världen för att hinna ikapp ju..:D



Kram på dig gumms..;)

2009-09-29 @ 22:33:55
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Åsa

kul att träffa du me :) du kommer nog trivas hos oss :)

2009-09-29 @ 22:41:44
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Micke picke pö

mot djurgårn!

de är kassa på lira boll måste vara bra på nån sport iallafall..ödmjukt sagt inte :P



styrt upp nåt med linnea nåt förresten?

2009-09-29 @ 23:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback