Fullspäckad dag :)

idag har varit en riktigt bra dag, har fått mkt gjort
och ja, en bra dag.
Förkylningen sitter i, börjar inse att den nog aldrig försvinner.
Så i morse gick ja upp i tid, och gick ut för att kapa ved
som jag lovat pappa i flera dagar.

Sen efter de blev de in till Byske för att äta lunch
med morfar, alltid kul å göra han glad.
Sen blev de hem igen, denna gången tog jag tag
i fönsterputsningen som jag lovat mamma
att göra nu i flera dagar.

Riktigt fint då de var klart, och otroligt mysigt
med nya gardiner!
jag satte upp mina gardiner i vardagsrummet, och det
blev betydligt bättre än de som satt där innan! :p


Nu blir de att packa lite, ska sova i stan inatt.
Sen en snabb dusch, och sen in till stan och va me Simon.
Aldeles för lite tid tillbringas med den mannen,
måste bättra mig!! :)


Ha de så bra allihopa,
i morgon får ni läsa om min dag på Xzakt :)

Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Simon

Ja det tycker jag också att det är! ;)

2009-09-20 @ 15:47:13
Postat av: Emma

Vad duktig du har varit. Lycka till på jobbet!

2009-09-20 @ 16:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback