Inget Umeå :(

Blir inget Umeå för mig i helgen :(
Förkylningen har kommit tillbaka, denna gång
med en enorm kraft!
Har ingen energi till ngt.
Bara att gå från sängen till tvn gör mig helt slut!
Kan jag inte bara bli frisk snart?!!


Så dagen idag kommer inte bjuda på mkt skoj.
Blir att bänka mig framför ngn bra film,
dricka mängder med te, och hålla mig varm.
Allt för att förkylningen ska försvinna, en gång för alla!


Ni får gärna messa mig på mobilen,
alltid kul med sällskap :)

Ha en bra dag, så hörs vi!
Kram Malin


Ps. Linnéa, vi MÅSTE hitta en dag som vi kan träffas,
det bara måste bli snart!! <3


Skriv något roligt :)
Postat av: Magdalena

Svininfluensan? ;-)

Hoppas du blir kry snart!

2009-09-19 @ 10:43:24
Postat av: Emma

Jonas hälsar krya på dig!

2009-09-19 @ 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback