Jobb

Nu far jag till jobbet :)
Blir att jobba till 1, sen hem igen.
Sen börjar jag om klockan 6 igen, och jobbar till 8.

Ni får ha en bra dag allihopa! :)
Och nu börjar kommentarerna rulla igen, tack så mkt :)


Kramar i massor
Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Haha, men inga rullar åt mitt håll..;)

One way traffic, känns inte riktigt rätt alla dagar..;) haha, lycka till på jobbet..:D OCh bättre sent än aldrig..:D Men det var iaf hemskt skönt att träna en sväng nu på morgonen.. Ska in till stan nu och sen blir det jobba kl 4..:D

Postat av: Simon

Näe, hinner inte förbi där idag :S

Men imorrn kommer jag nog in :D

Hur jobbar du då? :)

Vill du ha rapporter från hockeyn? ;)

2009-09-29 @ 15:25:30
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: Emma

Och du kämpar på...

2009-09-29 @ 17:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback