Jodå :)

Känns som jag jobbat hela dagen idag,
trots att jag varit hemma halva :P

Började med jobb på Ica till 1, sen blev de Ostvik
vid 2-tiden. Var där typ till halv 3, och sen hem.
Blev att göra middag idag,
gjorde kyckling grytan som Simon lärde mig,
blev faktiskt massor över förväntan!
Hur gott som helst!!! :)


Sen hjälpte jag pappa att packa bilen med skräp
och for till Byske på återvinningen.
Sen skulle vi hem, men han kom på en massa som
han skulle göra, så vi kom hem nu...
typ 3 timmar efter vi for till byske..
men,men, fick träffa lite folk iaf :)

Nu blir de att kika runt på lite bloggar,
och sen ska jag sätta mig i soffan och se idol :)
Borde även börja göra klart för arjeplog i helgen,
kommer inte ha mkt tid för de under veckan..
jaja, får se hur de blir :p


Är otroligt lite kommentarer nu igen!
Har minst 18 läsare varje dag,
men typ 2 kommentarer,
skärp er nu!! :)


Ha en underbar kväll!
Kram Malin


Just nu vill jag vara i England.
Vara i parken med Aston.
Se honom springa omkring och skratta,
se honom sitta och gunga.
Göra allt som vi alltid gjorde..
Ha den vardag jag alltid hade..
Leva det liv jag en gång levde..


Skriv något roligt :)
Postat av: Åsa

Haha ja har typ 1 kommentar varannan månad :P

Postat av: Emma

Jag tycker att jag kämpar på ganska bra!

2009-09-28 @ 21:11:03
Postat av: Simon

Och jag har typ en kommentar nån gång då och då :P

Och de är i stort sett jämt du som kommenterar :P

Far inte till England.. Jag saknar dig nog mycket då du är i Åbyn.. Och du vet hur mycke jag sakna dig då du va i England.. <3

2009-09-28 @ 22:21:06
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: Ia

Men gumman, ska du säga, du har mer kommentarer än vi som kommenterar tillsammans på din blogg..:P Vill du ha kommenterar så ge dem..;) Även om vi skulle råka ringa och prata om saken oxå..;)

2009-09-28 @ 23:34:33
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Ia

Gummsan vi kan peppa varandra att röra på oss..;) Ska iväg på pass 8.15 tisdag morgon.. Hur överkurs är inte det egentligen..;P haha

2009-09-28 @ 23:57:19
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Linnea

MEN ÄLSKLING <3

jag skriver ju till dig varje dag ;D

vi bokstavligen MÅSTE ses snart..

var ju verkligen evigheter sen :S

jag jobbar till helgen v 41 tror jag :P

men efter de så kan vi ses när du vill<3

jag kan komma till Skell om du vill (:

puss <3 saknar dig massor

2009-09-29 @ 07:59:24
URL: http://svanhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback