Kan ni hjälpa mig? :)

Vart har min skrivarlust tagit vägen??
Jag brukade älska att gå in på min blogg varje dag och skriva,
oftast om ingenting, men ja, det var som det som var det roliga.
Helt plötsligt känns det inte så.
Det känns jobbigt då jag tänker på bloggen,
orden liksom fastnar inom mig, och det blir som ingenting.

Jag minns då jag skrev förrut och folk kunde säga till mig
"Jag skrattade så mkt då jag läste vad du skrev",
eller,
"Du kan verkligen skriva, du får allt att låta så intressant".
Vart har det skriveriet tagit vägen?
Jag vill hitta det igen.
Jag vet bara inte hur...

Funderar på att försöka tvinga mig själv att skriva minst 1 gång
om dagen, även om det känns tungt.
Kanske kommer lite skrivarlust tillbaka.
och kanske kan ni som läser hjälpa till?
Jag har nästan över 20besökare varje dag,
men kanske bara 2 kommentarer i veckan...
inte särskillt peppande kanske?
Så om alla ni som läser denna blogg skriver ngt tillbaka,
det behöver bara vara ett litet "Hej",
så kanske ni hjälper mig tillbaka till det som en gång var?
Ska vi testa?
Bra!


i helgen som var var jag i Arjeplog och träffade Cecilia,
grymt skönt att se henne igen, och riktigt skönt att komma iväg
en sväng! Måste göras om snart igen! =)

Och nu till helgen som kommer så åker jag iväg till Sthlm.
Ska bila ner med mamma och pappa,
vi ska hälsa på en gammal bekant till oss.
Ska bli riktigt roligt att träffa dom igen, det var några
år sen sist nu.
och som sagt, skönt att komma iväg.
Få rikta tankarna på ngt annat för en stund.


Har även köpt mig en ny kamera!!! :)
Jag är nu stolt ägare av en systemkamera!
som jag har längtat!!! :)


så nu ägnar jag resten av veckan till att lära mig hur den funkar!
Visst, det finns ett auto-läge på den, men jag menar,
har man en kamera som denna måste man ju lära sig ta manuella kort! =)


Näe, det får bli allt för denna gång.
Nu blir det Idol på tv4, måste ju se alla dåliga människor
som försöker komma med, det är ju som det som är kul
att se :) Haha, skadeglad jag är :P


Ha de bäst, och kom ihåg vad vi lovat varandra nu?
Jag skriver varje dag, och ni kommenterar, okej?

pussar i massor
Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Bea

De kan vi ta någon annan gång! Ja tror det är en sån kamera jag har :D

Postat av: Ia

Gumman hade så kul med dig..:)

Du får ta med dig kameran och komma och våldgästa oss i umeå snart..:) Det verkar som att allt gått igenom för min del..;) Fast det pratade vi ju om igår..:D

Saknar dig.

2009-09-10 @ 10:21:07
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Kul att du har skrivit igen. Ser framemot nästa uppdatering.. Kram

2009-09-10 @ 10:46:55
Postat av: Emma

Ett litet hej som inlägg! PK

2009-09-10 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback