Kurering på schemat!

Gårdagen gick över förväntan.
Var riktigt roligt att vara tillbaka på jobbet, och dagen rullade
på riktigt bra. Anledningen att det inte blev ngn
uppdatering igår var att jag var helt slut då jag kom hem,
och förkylningen hade blivit ännu värre.
Så det blev middag, och sen sängen för min del.

Idag hade jag tänkt mig en sovmorgon, men som vanligt
så sover jag aldrig länge..
vaknade först vid 5, men lyckades somna om.
Sen vid 7 tiden vaknade jag och kunde inte somna om,
bara att kliva upp då..

Satt och fikade och läste Norran till halv 9,
så jag fick mig iaf en slö morgon.

Idag är det enda som jag ska syssla med är kurering!
Jag MÅSTE bli frisk nu.
Har inte tid med förkylning och skit.
Jag ska till stan i morgon, och i helgen är en resa
till Umeå inplanerat.
Bara att kurera mig idag alltså.
Tur att vädret inte är det bästa, då har man inte så dåligt samvete
då man ligger inne och latar sig.


Näe, nu väntar duschen, och sen blir de att mysa framför
tv:n med ngn bra film och en kopp te med honung. :)

Ha de bäst, så hörs vi snart!
Kram Malin


Känner mig såhär... :p


Skriv något roligt :)
Postat av: Gunilla

Krya på dig.. Kram

2009-09-16 @ 15:47:17
Postat av: Emma

Hoppas du blir bättre snart. PK

2009-09-16 @ 19:29:35
Postat av: Ia

Krya på dig gummsan..:)

Kul att du kommer ner en sväng..:)

Postat av: Karin

Krya på dig!

2009-09-17 @ 09:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback