Lite musik :)

Sitter och lyssnar på lite musik,
och tänkte dela med mig lite :)

Får sånna känslor till dessa låtar,
fina minnen till vissa..
helt underbara.

Melissa Horn - Långa Nätter



Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut




Lars Winnerbäck - Kom änglar



Lars Winnerbäck - Hugger I Sten



Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu




Sådär, det får räcka för nu :)
Nu blir de att fixa lite inför kursen i morgon på Brinken,
och sen blir de HOCKEY!! :)
Jag ska ju se när Skellefteå AIK tar sitt första
steg mot årets SM-GULD! :p
Ja, för så blir de iår! :)
Kom ihåg vem som sa det när dom står där med guldet ;)




Måste också skriva dit,
det gick ruskigt bra på jobbet idag.
Satt och svarade själv efter ngn timme,
så tiden bara rann iväg, helt plötsligt slutade jag för dagen.
Blir att jobba på Xzakt onsdag och torsdag denna vecka också.
Måste erkänna att de kändes nästan roligt att vara där igen!!
Hoppas den känslan håller i sig bara... :p

Ha de bäst, vi hörs i morgon!
Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: andreas

sm guld??? ha ha ha ha å grisar kan flyga...

2009-09-21 @ 18:54:07
Postat av: Linda

Postat av: Linda

Hej bor du hemma nu i sverige. vad kul.

Men du har inte då lust att komma till luleå på lördag Bella och barro kommer och jag ska ha fest :D Vore jättekul

Kram

2009-09-21 @ 19:47:19
URL: http://peachbaby.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi ska komma ihåg det när Luleå står högst upp på pallen ;-)



Från basketnördarna

2009-09-21 @ 22:34:33
Postat av: Ia

Gumman rosenröda drömmar brukar inte slå in.

Men hoppas kan man alltid..;)

Nae, nu var jag elak..

Saknar dig. Längtar till marknan, visst kommer du?

2009-09-21 @ 23:59:40
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAH förlåt malin,

alltså , skellefteå sm guld ? kommer ALDRIG att hända tyvärr :P

jag kan inte låta bli att skratta :)

älskar dig gumman <3

2009-09-22 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback