Så är de :)

Förkylningen har börjat ge med sig,
även om den inte riktigt har släppt greppet så är jag
mkt bättre än tidigare. Det känns skönt! :)


Pratade med syrran igår, och det blir nog så att jag börjar
att jobba på Xzakt igen.
Denna gång bara ngn dag i veckan.
Skönt att få en inkomst igen :)

På tal om syrran, så ska jag dit ikväll och ha en
liten räkfrossa :) 1kg räkor hade hon som vi skulle
 dela mellan oss :) *mums*!!
blir att sova där också, ska bli trevligt.


Ska även träffa Berit i em.
Hur länge som helst sen jag såg henne, så det
ska bli mer än underbart!! :)


Annars inte mkt att berätta.
Ni får ha de så bra, så hörs vi.

och tack förresten,
så roligt att komma in och se kommentarer på
det jag skrivit! :)

Kram Malin


Snart sitter man där igen... :p


Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Du gillar det där med mycket räkor ser jag. Tänker på den STORA räkmackan vi åt för några somrar sedan. Kram

2009-09-17 @ 17:23:17
Postat av: Ia

GUMMAN!!!!

jag har köpt mig en bil..:D

Hur bra känns inte det?

Kan komma och väldgästa dig när jag vill nu..;)

Ringer dig imorgon, vi ska till ikea över dagen..:)

Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback