Skön dag

Som sagt, ledig idag.
Gick upp vid 7 och skjutsade syrran till jobbet,
och nu sitter man här och slöar :)

Ska nog hoppa in i duschen snart,
och sen fara in till stan och få allt gjort där.
Sen blir de väl lunch på bladis, och bara
ta det allmänt lugnt.

Ikväll blir de hockey! Något vad jag längtar!! :)
Blir att gå med Simon,
och jag gissar vi träffar dom andra där?


Inte mkt mer att skriva nu tror jag,
ska fortsätta kika runt på youtube och
lyssna på underbara låtar :)
Har blivit så nostalgisk av mig på sista tiden..
är de ett tecken på att man e gammal?? :p


Ha en bra dag i de fina vädret,
så hörs vi sen!
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Gumman då..;)

Nostalgisk blir man bara då man levt ett liv värt att komma ihåg..;)

I helgen så blir det att ta det lugnt, antingen ha folk hemma på lördag eller så far vi ut en sista sväng med oldsen, beror på..:D Saknar dig.

Snart marknan eller hur gumman?!

Postat av: Emma

Skönt att vara ledig, snart är det helg!

2009-09-24 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback