Typiskt

är det inte typiskt?
Igår när vi skulle sitta i bilen hela dagen och fara hemöver,
tror ni inte att jag blir tokförkyld?
inte roligt att sitta 10timmar i bilen, med världens huvudvärk
och en näsa som vägrar sluta rinna!
Men, jag överlevde resan, och hem kom vi! =)

Idag är de inte mkt bättre, fortfarande riktigt förkyld.
For in till byske vid 12, hade tid hos tandläkaren.
Så nu kan jag iaf äta normalt! :)
Måste ju hitta ljuspunkterna i allt!

Blir en oroligt lugn dag, och en VÄLDIGT tidig kväll.
Ska upp och jobba i morgon!
Ja, ni läste rätt. Första arbetsdagen i morgon.
Ska till Kåge och jobba 9.30-16.30,
inte allför länge alltså :)
Men ändå, kommer typ bli jobbigt då man inte e van.


Ni kan ju alltid pigga upp mig med en liten kommentar.
Nu blir de å lägga sig i soffan och se Extreme Home Makeover.

Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

haha, gumman, tur du kan se några ljuspunkter iaf...

Men men, du missade lite med ringningen..;)

Postat av: Mariia

Hos din gamla brukare då??

2009-09-14 @ 20:06:31
Postat av: Emma

Bara lilla jag som tittar in :-)

2009-09-14 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback