Underbar kväll! :)

Riktigt trevlig kväll igår! :)
tack Simon
för en toppenkväll!
Måste nog även skriva tack till Rönne,
han var kvällens stjärna :p

Blev att kliva upp tidig idag,
en hel massa på schemat som vanligt.

For med mamma till byske,
handlade och lämnade skräp på återvinningen.
Tog hem min bil som jag lämnade där igår.
Sen blev de hem och äta.
Fixade massa papper som ska in till kommunen
i veckan, så nu tror jag det är klart iaf :)

Sen har jag gjort matlådor till veckan som kommer,
och nu måste jag ta mig ut och fixa veden.
Skulle vara skönt att få bort de där nu.

Hade även tänkt försöka hinna tvätta klart fönsterna.
Får se hur det går med det..

Ni skulle se min "Att göra"-lista.
Den är ENORM!
Och jag kan inte hitta tiden att göra allt detta.
Får se hur de blir till veckan, kanske
hittar ngn tid på em/Kvällarna.

Näe, nu är pausen slut
Nu blir de ut och kapa lite ved.

Ha de bäst!
Vad har ni hittat på i helgen då??

Kram Malin


Typ söt :)


Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Tråkigt att du bara jobbar och inte hänger med morsfars för att hälsa på!

2009-09-27 @ 18:02:39
Postat av: Ia

Haha, gummsan om du inte vet vad jag gjort i helgen så vet ingen det..:P

Hoppas ni överlevde max..;)



Todells

Postat av: Linnéa

hej älsklingen och tack så jätte mycket..

Jag kanske kan komma till helgen?

är ledig hela helgen så ..

Jag saknar dig så sjukt mycket, vi har så mycket att snacka om..

Du är verkligen deom som betyder något för mig <3

Älskar dig gumman

kramar

2009-09-27 @ 23:01:24
URL: http://svanhoolm.blogg.se/
Postat av: Simon

haha joo, jag menade Malin :P

Var inte på topp den där kvällen :P

Kommer inte in idag.. siktar på nån annan dag ist ;)

Kramen

2009-09-28 @ 12:20:51
URL: http://simorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback