Idag smäller det!

Idag smäller det!
Nu ska jag äntligen ta tag i träningen igen!
Ska på gymmet på en liten stund,
ska skriva klart i bloggen, packa väskan och börja gå dit.
Jag vet att det är jobbigast första gångerna,
och då är de jobbiga att få sig dit.
väl där går de ju rätt bra =)

Har som mål att börja gå där ca 5 dagar i veckan,
som jag gjorde tidigare alltså.
Jag minns hur otroligt skönt det var,
och hur otroligt bra min kropp mådde.
så de målet ska nås, var så säkra!




Trist väder idag, har blivit bortskämd med sol :p
Mulet och lite blåst, men ändå ca +15.
så jag borde kanske inte klaga alltför mkt :p
Just ja, måste komma ihåg att ta lite kort i trädgården,
har ju lovat er att ni ska få se lite blommor =)


Dagarna rullar på rätt fort,
har ju snart varit här en vecka?!
Förstår inte riktigt vart dagarna har tagit vägen,
men ja, det är väl så det ska vara :)

I morgon ska jag som sagt å prata med dom på arbetsförmedlingen.
Håller tummarna att det ordnar sig,
och att jag snart kan börja jobba.
Man blir lite less på att bara gå omkring och göra ingenting.
Men,men, så kan det vara.
det ordnar sig alltid.

Känns som att jag mest sitter och skriver strunt för stunden,
och att ni orkar läsa det är för mig en gåta.
Men glad är jag över dom besökare jag har,
känns lite mer värt att gå in och skriva då.

Kramar i massor
Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Miia

:-)

2010-04-16 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback