Annu ett inlagg :)

Haha, vad ar det som hander?
Jag skriver ju typ varje dag, och typ mer an en gang om dagen!
Typ rekord for att vara mig :)

Kanner typ att jag saknat att skriva,
aven om de mesta jag skriver ar strunt :)
Sa jag forstar inte riktigt att ni orkar vara inne och lasa,
men glad blir jag da ni ar, och annu gladare da ni lamnar en liten kommentar.


Upp tidigt idag, var uppe redan klockan 7.
Idag har jag bestamt mig!
Forst blir det en svang till gymmet,
och efter det SKA jag stada!
Inte bara ett rum, nej nu ska huset stadas!!
Jag insag i morse att jag inte kan vanta langre,
det ser verkligen for hemskt ut.
Sa det ar mitt mal for denna dag :)

Jobbar klockan 4-6.30, sa innan dess MASTE
jag vara klar :)
Kommer nog skriva ett inlagg ikvall om jag lyckades eller inte :p


Typiskt att det ska vara soligt och varmt den dag jag
bestammer mig for innomhusjobb....
inte mkt att gora, jag far val stada fortare da
sa jag hinner vara ute och njuta av solen lite :)


Ha en underbar dag allihopa <3
Kram Malin



Skriv något roligt :)
Postat av: Karin G

:-) Det är inte bara du som är förvånad över att det uppdateras.... Kul!!

2010-08-09 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback