Roligt =)

Kande riktigt hur glad jag blev da jag loggade in
och sag att jag hade 2 kommentarer pa mitt tidigare inlagg.
Maste nog ta upp de har med bloggandet igen :)

Inte gjort mkt alls idag.
Sov till 8.30, unnade mig en sovmorgon trots att de inte var helg.
Sen akte jag med Steve till Wisbech, han skulle pa af.
Gick runt och strosade pa stan under tiden och hittade
lite smatt och gott. Schampo, ansiktsmask, hudkram,
ja, lite av varje.

Steve har akt ivag for att hjalpa ngn snubbe med varmvattenberedare.
Sa nu har jag huset for mig sjalv, SKONT! :D
Blir att sloa lite framfor datorn och se vad ni alla har for er dar hemma,
sen maste jag nog ta tag i stadningen..
planerar att storstada innan helgen, det behovs om man sager sa..
Ska nog ta badrummen idag, till att borja med iaf, sen far jag se
hur energinivan ar :p

Marknad i morgon, jobb sondag.
Ska forsoka skriva i morgon ocksa :)

Hoppas allt ar bra med er,
inte alltfor lange tills vi ses nu,
och Emma & Jonas, er ser jag ju riktigt snart :D
Ska bli sa himla kul att ni kommer hit! <3

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

ja nu är det inte länge kvar tills vi "dyker upp". ska bli härligt med semester!! hoppas att ni har sparat lite värme åt oss ;-)

kram längtar

2010-08-06 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback