Sorry

Bev inget bloggande igar,
var pa tok for trott.
Tankte skriva en rad da jag kom hem fran jobbet,
men jag hade inte ngn energi alls..
Som tur var hade Steve gjort middag da jag kom hem,
sa det blev att satta sig i soffan och ata pa en gang,
underbart!! :D

Sen blev de att sloa dar typ tills jag somnade :p
haha, sa kan de va :)


Idag ska Steve fixa alla papper infor rattegangen,
den ar IMORGON!!
JAg kan inte fatta att den antligen ar har!
Intressant kommer de bli.

Jag ska fixa lite pa Ebay,
en svang till gymmet har jag tankt hinna med,
och aven ligga ute och sola lite,
helt underbart vader!! :D
Klockan ar 8.40, och redan 24 grader ute,
underbart! :D


Hoppas alla far en bra dag,
aterkommer kanske senare  med en liten rapport hur de gar :p

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Vi tänker på er i morgon..

2010-08-11 @ 17:53:17
Postat av: Emma

Vi tänker på er i morgon...

2010-08-11 @ 18:39:14
Postat av: Emma

Ooops, jag trodde inte första inlägget kom med ;-)

Men nu fick du minsann hela 3 kommentarer från mig på ett och samma inlägg. Det händer inte var dag ;-)

2010-08-11 @ 18:40:34
Postat av: mamma

Hej "Gumman"! Nu äntligen tog jag mig tid att kolla din blogg som du sagt att du börjat skriva. Har läst igenom så att jag är i takt. Ja, imorgon har du den stora D. Kommer att gå bra.

Camilla är på gång att pluppa ut sin baby i veckan.

Pappa o jag har varit på Nolia på em. Det blev bara 4tim o det är ju inget när man går där.Tiden bara rinner iväg.

Snart kommer Emmas till dig o förnyar din vardag.

Kram

2010-08-11 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback