men!

Kan de sluta snöa!?
Jag är less på det här nu!
Man blir ju fan insnöad på några minuter!
Jag är less på snö!
Ge oss sommar!!

Eller, de kan vara vinter.
Men det kan ju vara soligt och fint och varmt.
eller är det att begära för mkt?

Jaja, nu ska ja inte gnälla.
Kan ju sitta inne i värmen iaf  :)

Idag händer de inte mkt.
Ska göra lite mat så man har matlådor
då man ska jobba nästa vecka.
fixar även lite filmer till mamma, då är de gjort.

just nu önskar jag att jag vore någon annanstans.
men nu är jag inte det
Så det är väl bara att glömma drömmen och leva i nuet.
Ingen kan ändra på mitt liv förrutom jag själv.
Kanske dags att börja med det istället för att gnälla.?

Hoppas alla får en bra dag

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: runa

På kyrkan. Har jobbat med barn från 1an till 3an i höst men nu i vår blir jag konfaledare:-)

Postat av: Bea

Tack! Hoppas vi ses snart?

2010-02-03 @ 09:48:35
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback