Stan

Idag blir det en heldag på stan.
Ska först till kotknackaren kl 1,
om ja hinner ska ja till Melvin före de :)
Sen blir de att gå me Annelie på stan,
äntligen hinner ja träffa henne <3
Saknar henne massor!

Sen blir de att fara förbi Snäckan vid 5tiden,
och sen hem.

Skönt att göra ngt.
Har blivit rätt less på att bara gå här hemma.

Har fortfarande inte ringt till Xzakt..
känns som jag drar mig lite för de.
Men jag måste fan.
Jag måste ju få ihop pengar så man kan leva iaf :)


Näe, nu måste ja börja göra mig klar.
Ska ringa Mathilda och höra om dom är hemma.
Vill ju träffa sötnöten ju :P

Ha en bra dag allihopa.
Visst är de konstigt btw,
ena dagen snöar de som fan så man inte vill vara ute,
sen då de äntligen blir sol då är de så kallt att man
typ blir en isglass om man går utanför dörren.
Varför kan det inte bara vara lagom?! :s

Jaja, man ska väl inte gnälla,
finns dom som har det mkt värre.

Kram Kram

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback