xzakt

Bröt visst mitt löfte om att bara vara på Xzakt denna månad..
men vad gör man inte, man måste överleva också.

Kort dag idag iaf, 9-15. Skönt.
Sen blir de hem och börja kolla va man ska ha med
sig till Arjeplog på fredag.
Kommer inte ha mkt mer tid att packa under veckan.

Blir att åka klockan 19.00 på fredag,
Simon tog sista timman för mig på Ica,
TUSEN TACK SIMON!! :)


Kan knappt vänta,
evigheter sen jag var i Arjeplog,
evigheter sen jag var med Bea.
Vi ska ta igen all förlorad tid nu i helgen <3


Måste även skriva att ALLA bör lyssna på
LARS WINNERBÄCK!
Alla hans låtar är bara underbara!
Lyssna så får ni se :p


April känns som evigheter bort.
Hoppas tiden går fort.
Nu har jag bestämt mig, så nu vill jag få de gjort!:)

Ha en toppendag allihopa.
Ni är bäst, glöm inte det! <3

Skriv något roligt :)
Postat av: Åsa

Haha jaaa :D åh så ful å dum man va :P jag undrar fortfarande vad det ska stå överallt där jag bara skrivit streck :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback