Akuten

For in på akuten idag.
Ville att dom ännu en gång skulle kolla upp
smärtan jag har i bröstet.
Det har bara blivit värre under veckan som varit,
och jag hoppades på att få ngn medicin eller nå
som kanske hjälper.
Tror ni dom gjorde nått?!
NEJ!!

Så jag slösade bort typ.. 4 timmar av min dag
på ingenting.
Satt och väntade, gjorde massa prover och tester,
och fick fara hem med ingenting.
Tyckte jag kunde fara till en sjukgymnast som kunde
kika på det. Kanske skulle dom kunna göra ngt.
Annars skulle ja väl typ bara avvakta och se.
Jag menar, vadå avvakta?
Jag kan knappt gå, inte sova ordentligt,
inte lyfta min vänstra arm..
och jag ska avvakta?!

Ja, va säger man..
sjukvården i Sverige kan vara underbar.....



Ska snart lägga mig, göra en tidig kväll.
Vet inte varför igentligen.
Har inte ens jobb att kliva upp till i morgon.
borde typ passa på att göra alla dom saker
jag annars inte hinner...
Men de är rätt skönt att sova också :p

Funderar på att åka in till stan i morgon
och låna brorsans xbox.
Ledig typ hela veckan som kommer,
å måste ju ha ngt att göra :p ;)

Ska nog även ringa Xzakt..
behöver pengar, och de verkar vara enda
stället de finns jobb just nu så.....
Nja, får fundera lite mer på de. lockar ju inte precis.


Näe, nu ska ja gå och dricka lite the,
sen blir de sova.
Ha en bra kväll, vi hörs i morgon

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: SimoRn

Nä, ja vaknade nyss :P

Postat av: Karin

Byt Vårdcentral! Du har ju chans att göra "vårdvalet" numera.

Ha det bra i övrigt! Kram

2010-02-02 @ 10:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback