Gårdagen =)

Tack Ingrid för en helt underbar kväll! :D
Måste helt klart göras om!! =)

Kvällen igår började hemma hos Ingrid.
Skulle hjälpa henne med att fixa håret.
Haha, ja va säger man.
jag ångrar att jag inte hade kameran i närheten!
Haha, jag skrattar då ja tänker på de =)

Sen blev de en hel del drickande innan
vi begav oss mot stan.
Fick skjuts av världens bästa Simon :)
Tack!! :D

Blev att först äta lite på Max eftersom vi missat middagen.
Sen blev de Calles. Träffade nå grabbs där,
satt å pratade på typ hela kvällen.
Dansade en del.
Helt skön kväll, dock en aning för mkt att dricka kanske ;)

Sen blev de en till sväng på Max innan hemfärden.
oj så gott de var! :)

Sen blev de hemfärd och sängen.
Dock sov jag som vanligt typ inget.
Blev att kliva upp typ 6 i morse.
då hade ja legat nog länge och vridit på mig.

Har plockat bort julen här hemma.
Har gått på långpromenad.
Har hunnit en hel del.
Nu blir de snart byske-Bianco-Kebabpizza!! *mums*

Kommer bli en extremt lugn dag idag.
Ska se matchen hemma idag,
vi har äntligen fått alla kanaler :)
sen typ inget.

I morgon blir det Lövångersrevýn på kvällen.
ska bli riktigt roligt :D
Jag och Nisse ska dit.

Näe, nu ska jag sluta svamla
och börja göra mig klar för att åka till Byske :)

Ha en bra dag
Kram

Skriv något roligt :)
Postat av: runa

Måste verkligen kolla upp det!

Haha ingen fara, såg knappt att det var du först;)

Längesen sist, saknar dig!

Postat av: Bea

Jadu, bra fråga :S Vi får höras på telefon å kolla när vi är lediga å de passar? kram

2010-01-10 @ 22:48:12
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

Jadu, bra fråga :S Vi får höras på telefon å kolla när vi är lediga å de passar? kram

2010-01-10 @ 22:48:24
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

jadu bra fråga :S Vi får höras på telefon å se när vi är lediga å de passar? Kram

2010-01-10 @ 22:49:22
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: runa

Haha, men kom ihåg att man är ung så länge man känner sig som sådan;)



Jo precis:) Blir nog mycket med skolan nu efter skolstarten med det tror jag att vi ska ta och klämma in nån gång framöver!

2010-01-10 @ 23:56:04
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/
Postat av: Simon

Du det var så lite så :D

Allt för dig ;)

2010-01-11 @ 10:57:47
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: Simon

Prova uppdatera en extra gång då du kikar :)

2010-01-12 @ 00:43:25
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: ingrid

Söt-vännen! Alltså jag minns faktiskt inte när jag hade så kul senast både förfesten-haha..jag bara döööör när jag tänker på det!!!:-D och sen ute också. Ser fram emot nästa gång. Vad än som händer gumman så glöm aldrig att VI ÄGER!!!<3<3<3

2010-01-14 @ 21:14:42
Postat av: ingrid

Söt-vännen! Alltså jag minns inte när jag hade så kul sist-och jag minns knappt HUR kul jag hade ens men fatta vad vi ÄGDE både på förfesten och efter!!! Kommer aldrig glömma din fet-diss av mr ashole åt mig. Du är grym gumman-på riktigt!

Självklart bara måste vi göra om det snart!

Vad än som händer så ska vi inte glömma "2010":-)

Toppen med både skjuts dit o tillbaka.

Jätte-kjam gumman<3<3<3

2010-01-14 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback