lite att göra :)

Slänger in en liten lista. I brist på annat :)

Sammanfattning av 2009:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag vet inte? Jobbade som Aupair i England. Oförglömlig tid <3

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej..

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, England.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett eget hem? Kärlek? Ett jobb jag trivs med?

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
13 December. Varför behåller jag för mig själv..

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag klarade av att flytta tillbaka till Sverige, och kämpa mig fram här.

9. Största misstaget?
Jag anser att allt händer för en anledning..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, i slutet på året blev de en hel del..annars rätt frisk :)

11. Bästa köpet?
Jag vet faktiskt inte..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor mellan England-Sverige

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Så många minnen från England som alltid kommer få mig att le.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Kan omöjligt lista dom här. Det är aldeles för många.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var betydligt gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget tror jag?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varför tänka tillbaka?

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen

19. Blev du kär i år?
Det ni ;)

20. Favoritprogram på TV?
CSI, GLEE, CRIMINAL MINDS

21. Bästa boken du läste i år?
Jag har nog inte läst ngn..?

22. Största musikaliska upptäckten?
Jag vet faktiskt inte..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En helt otroligt underbar resa till Cornwall. Har aldrig haft en bättre födelsedag, tro mig!

25. Något du önskade dig men inte fick?
ja..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åkte runt i Cornwall. Satt och kollade solnedgången på en helt underbar plats.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert. Men de kan man inte tänka på nu

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Som vanligt

29. Vad fick dig att må bra?
Underbara människor omkring mig.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen aning..?

31. Vem saknade du?
Fram till i september saknade jag alla här i Sverige. Efter det saknar jag England så det gör ont!

32. De bästa nya människorna du träffade?
alla jag träffade och lärde känna i England. Ingen kan slå dom! Dom är bäst!



När jag var i England längtade jag hem,
mer än en gång längtade jag.
Men sen då jag kom hem.. vad är det jag längtade till?
visst, jag vet jag saknade mina vänner, det gjorde jag.
Men var det inget mer?
Finns det inte mer än så här för mig?
Nej, jag tror inte det.

det går inte en dag, inte en minut, inte en sekund utan att jag
tänker tillbaka på mitt år i England.
Hur jag växte som person,
hur glad jag var.
Jag minns hur lycklig jag var varje dag.
Hur roligt allt var.
Jag var nog aldrig ledsen där.
Eller jo, det var jag väl. Men så få gånger att dom räknas inte.
Inte som här.
Ledsen mer än glad.
Jag vill bara tillbaka.
England är mitt hem.
Förlåt alla här hemma.
Men så är det.

2010 kommer bli ett bra år.
Bara jag får tummen ur och gör det bra.
Jag måste själv göra valen som behövs för att bli lycklig.
Dom kommer inte att komma av sig själv.



Why waste time to think about things, that don't think about U

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback