Till Simon :)

Bäst att uppdatera lite kort då :)
Simon tyckte de var länge sen sist nu.

Först måste jag bara skriva att min kommentar
på Mickes blogg.. ja, jag vet faktiskt inte vad jag menade
med den.. måste ha varit i ngn av mina svackor ;)


tog mig en skön sovmorgon till 9.30 idag.
Orkade inte följa med och hjälpa brorsan i stan.
Tog det lugnt hela förmiddagen och sen for jag till
Simon vid typ.. 2 kanske?
Blev att se lite tv där innan man for på hockey.
skönt att se en match där dom faktiskt spelar riktigt bra :D

Tack ännu en gång Simon för matchen!! :)


Kvällen tillbringades hemma i skogen.
Spelade plump med päronen.
Faktiskt riktigt roligt,
många år sedan jag skrattat så mkt tillsammans med dom.
Måste försöka göra om detta lite oftare =)


Morgondagen då..
Ja, vem vet vad den innehåller :p
Ska iaf ha en skön sovmorgon.
Sen ska jag försöka lägga upp de sista på Ebay..
Mammas dator skulle hon nog ha hjälp med..
och sen lovat att hjälpa Birgitte med ngt också.
Ja, det blir nog en hel dags arbete de där :p
Kan ju hoppas den bjuder på ngt roligt också :)

Näe, nu blir de sängen för min del.
Riktigt trött!

nedräkningen är snart klar,
endast 7 dagar i morgon innan jag far.
oj vad jag längtar!!
Börjar känna mig aningen desperat.
eller besatt?
Det är ju vad ni andra måste tro..
men älskar man England, så gör man ;)
Haha

Ha de bäst
vi hörs i morgon
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: runa

Haha jo bra det:]

Ingen fara. Jo det gör hon, faktiskt. Vet inte riktigt hur det är ställt mellan dem just och orkar heller inte lägga mig i så mycket längre eftersom de ändå alltid tycker och tänker olika plus att deras relation förändras från vecka till vecka typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback