Underbart! =)

Underbart som alltid att vara tillbaka! =)
kanner verkligen inte for att komma till Sverige
igen, det lovar jag.
men ja har val inte mkt val..
den har gangen iaf/..

Allt har varit toppen,
och inget slar astons min nar han sag mig!
Helt underbart!

Jag ar lyckligare an jag varit pa lange,
och gar omkring med ett leende hela dagarna.
oj vad jag har saknat att ma sahar bra!


Hoppas allt ar bra med er dar hemma.
kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Skönt att du har det bra o mår bra men du ska se att det är skönt här hemma också. Vi ses

2010-01-27 @ 22:54:05
Postat av: Elisabet

Passa på att pussa Aston i massor!!

2010-01-28 @ 21:04:39
Postat av: Linnea

MEN KOM HEM !!!

2010-01-31 @ 08:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback