2 manader & 1 dag

Ja, sa lange sen ar det sedan ja skrev har.
Forlat.
Bara de att de har verkligen inte hant ngt som ar vart och skriva.
Har dock fatt oraknerliga mail fran personer som sager att de inte
spelar ngn roll, man kan skriva om ingenting.
Sa, okej, jag ger mig, jag ska borja skriva lite varje dag,
forsoka iaf :)


Lustig tid jag bestammer mig for att uppdatera.
05.00.
Galet.
Ska vara pa jobbet 05.50, borde nog borja gora mig klar.
sitter fortfarande har med kaffekoppen i handen... :p
Seeeeg pa morgonen, O JA!

Ska forsoka uppdatera er lite vad som hant sen sist,
dock inte nu.
Ska skriva mer i em, det lovar jag :)
Sa nu kommer de bli 2 inlagg pa samma dag, de ni! ;)

Ha en bra dag
Kram

Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Wow, äntligen ett inlägg. Som jag har väntat!

2010-07-30 @ 18:50:07
Postat av: ems

Hej! Har du jobbat på Xzakt? Googlade runt lite och hamnade här... kan du inte berätta lite? Vad du hade för arbetsuppgifter, lön, bästa, sämsta osv.? ;)

2010-08-04 @ 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback