30

30 Dagar tills jag lämnar Sverige.
29 dagar som jag har kvar att göra ngt på.
Det mest skrämmande är att typ.. 25 av dom är redan
fullbokade med jobb eller andra "måste-saker".
Känns som tiden kommer gå FORT!
Eller, jag hoppas nog de ska gå fort :)


Känns som jag håller på att bli sjuk..
inte ngn vidare bra timing måste man ju säga.
Helt slut, småfeber igår kväll,
hängig som tusan idag..
prövar dock att fara på jobbet å se hur länge de går.
Tvivlar tyvär på att de kommer hålla till kl 6..
men man vet ju aldrig :)


Läget i England är nog som sist jag skrev.
Alice har Aston, och den slutgiltiga rättegången
blev inte nu på tisdag, den blev den 26 MAJ!!!
Ja, ni läste rätt, MAJ!
Det vill säga EVIGHETER kvar..
ja, ibland kan man bli rädd.
att en människa kan göra ngt så hemskt,
och komma undan med det.
fy säger jag bara.


Känner att jag måste bli lite bättre på att blogga,
ser att jag har trogna läsare varje dag,
och jag skriver typ.. 1g/veckan?
Inte acceptabelt!
Jag ska bättra mig <3


Hoppas alla har det bra
skriv gärna en liten rad :)

Kram Malin

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback