Sommartid

Lite fel känns de me den rubriken med
tanke på den mängd snö som fallit senaste dygnet,
och som förövrigt fortfarande vräker ner!!!!
Men de stämmer ju,
det övergår ju till sommartid nu.
klockan ska fram en timma..
vilket betyder att klockan nu är.. 22.47?!
Vad gör jag uppe, jag som skulle isäng TIDIGT!

Jaja, man förlorar ju en timma,
skyller på de :p

Gillar inte de där att man förlorar en timma.
får sova mindre.
Bättre med vintertid, då får man sova mer :p
haha, fan va lat ja låter.


Jobbat på Ica hela dan idag, gick bra.
Dock om man kollar på lagret kan man nästan tro
att det är sommar..tokfullt alltså!

Jobb på Ica i morgon också,
efter stängning ska ja å Simon rusa till pizzan,
käka middag och se slutet på hockeyn där!
AIK bara måste vinna i morgon,
oj så skönt om dom kunde avgöra! :D

Näe, nu blir de inget mer skrivande idag.
Måste göra mig klar och gå och lägga mig.
hoppas alla har det bra, och att ni inte blir insnöade.

Och glöm nu inte att ställa om klockan! :)

Kram Malin


14 dagar kvar...

Skriv något roligt :)
Postat av: Åsa

Hälsa på mig innan du far! Snöa in en sväng om du liks ska till stan, va fan för längesen vi sågs! Saknar dig Malin, du är underbar :)

Puss och kram!

Postat av: josefin

svr: den heter three days grace-i hate everything about you :)

2010-03-30 @ 08:28:28
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback