svammel, svammel & lite svammel

Sett Lets Dance ikväll.
Måste väl erkänna att rätt personer är i final.
dock röstade jag lite på willy :p
Jag menar, hade de inte varit lite kul om han vann
hela skiten?! så dom ngn gång inser att man
inte kan ta in helt värdelösa personer i en
DANSTÄVLING, bara för att de ska bli roligt?
Ja, jag hade gärna sett att han vann bara för den anledninen! :)
Men nu blev de inte så,
då håller jag alla mina tummar på Mattias som varit
favorit sedan starten.

Måste säga att jag verkar otroligt insatt..
eller va säger ni?
Ändå har ja typ sett... 3 avsnitt av säsongen? :p
haha, så kan det vara.


Har varit otroligt aktiv idag måste jag säga,
trots att jag slöade bort hela förmiddagen med att göra,
ingenting alls faktiskt :p
Hade sånglektion med Martin vid 12,
efter de handlade jag lite, kom hem,
flyttade bilarna så lasse kunde skotta gården med
traktorn, vilket sparade MASSOR på min rygg :)


älskar min granne ibland! <3


sen efter de tog de som fart.
har storstädat hela huset, vilker mer än behövdes!
Har bytt sängkläder, tvättat all tvätt,
och burit in ved så de ska räcka hela helgen :D
Har även packat om väskan!
Nu har jag endast 10kg, och är i de närmaste klar! :O
En klar förbättring alltså!! :)


Efter allt det där var jag värd lite gott,
så jag tog lite chips och trocadero och såg tv.
Slutade titta typ nyss å nu funderar ja på att lägga mig.
värt för er att veta, eller hur? ;) :p


Underbart god :p


känns som ett svammelinlägg,
men man ska väl ha sånna också?

I morgon ska ja ha sovmorgon är tanken.
sen på kvällen blir de brosels me kören.
hoppas på en bra kväll.
Dagen ska ja bara slöa här hemma, och njuta hur fint de är :)

Och vet ni, nu är de inte länge kvar tills ja åker!! :D :D
21 dagar, 18 timmar & 3 minuter,
för å va exakt :)
De ni!! :D :D
önskar de vore mindre, men men, bara hålla ut.

Jag bara älskar de landet! <3


Ha en bra kväll,
vi hörs i morgon!
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Emilie

Men innan du åker MÅSTE vi ses!

Du behöver ju inte fullboka alla dägar där vid påsk;)

2010-03-20 @ 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback