Vardag igen =)

Idag blir de jobb på Ica.
15.00-20.15.
Missar alltså stora delar av hockeyn... :(
Får försöka hitta ngt positivt i det ändå..
typ att ja kan vara ute i det UNDERBARA vädret vi har! :D
Gör mig alltid glad att kunna vara ute och gå i solen
och värmen :)
Me like! :p


Helgen har väl rullat på,
i ett på tok för fort tempo enligt mig.
Synd att Bea blev sjuk och inte kunde komma :(
Hade verkligen längtat..
Men, man rår ju inte för sjukdommar.
Så ja, helgen blev inte som planerat,
men jag fick saker gjorda iaf. :)
Fredags storstädade jag ju,
lördag slöade jag, sen blev de brosels med kören
på kvällen.
Och igår.. vad tusan gjorde jag igår?
just ja, var ju i Långträsk.
Var förbi en släkting där och lånade lite kort och
så till en present till pappsen :)
Sen var jag ju även ute och myste i solen,
inte glömma de! :)

Näe, om ja skulle ta och klä på mig
och gå ut en sväng.
vill ju passa på att njuta då man kan :)

Ha en bra dag allihopa

Kram Malin

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback