Battring

Kanner att jag verkligen inte ar bra pa att uppdatera.
Finns inte sa mkt att skriva om,
formodligen darfor.

Torsdag blir de att folja med Steve till ratten.
Kan bli att jag ska vittna.
Typ nervos.


Annars ser dagarna lika ut.
Borjar bli uttrakad.
Maste hitta mig ett jobb.
Hittar jag inget snart kommer ja fan inte palla att
bo kvar har. Jag har sa otroligt trakigt! :s

Har liksom gatt sa langt att jag tappat gnistan.
Inget kanns roligt, och min energi ar som borblast.
maste battra mig nu..


Saknar er <3
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Gumman det löser sig alltid.

Och skulle det på nått otroligt otippat vis bli att du kommer tillbaka så finns det alltid plats på min soffa tills du kommer på fötterna igen. ;)

Saknar dig massor

Postat av: Holmqvist

Kämpa på.

Det ska nog bättra sig. Hoppas vi

Stora kramar

2010-05-21 @ 09:33:29
Postat av: Åsa

saknar dig med gumms! hur går allt där nere nu då? :) fått nå jobb?

föresten tror du det är möjligt att man kanske kan komma och hälsa på över en helg, att bo hos dig? :)

kraaaaam! <3

2010-06-04 @ 23:26:32
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: runa

Haha, det är läskigt hur sant det egentligen är...



Saknar dig, längesen vi sågs! Hur är livet, vad händer för tillfället?<3

2010-06-05 @ 01:00:34
URL: http://malinochruna.blogg.se/
Postat av: Ia

Haha, joda då skulle vi haft lite mer hjälp. Vi far kring kl 9-10 på morgonen och sen blir det flytta lådor, och sen möbler. Städa ut den på onsdag och lämna över nycklarna.. Borde väl gå bra.. ;)

Saknar dig. Kom hem nu

2010-06-29 @ 00:58:54
URL: http://litentaeti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback