hemlängtan

Jag är verkligen dålig på att uppdatera bloggen.
Kanske för att ja inte är så mkt vid datorn som jag brukar vara.
Kanske för att det inte finns så mkt att skriva om?
Dagarna rullar på i en himla fart,
och dom flesta dagarna ser lika ut.
Så de är inte så mkt intressant läsning om man säger så =)


Hoppas alla har de bra där hemma.
Idag har jag en dag med hemlängtan.
Jag vet inte riktigt varför,
det bara kom över mig nu då jag satt å läste på fb.
Jag saknar alla där hemma,
jag saknar Åbyn,
jag saknar.. allt?

Men ja, jag vet ju att jag kommer ha sånna dagar,
jag vet att dom kommer finnas där,
och dom kommer försvinna.
Men ändå.
Tungt när dom är här.

Inte har jag tagit nå mer kort här heller.
Så mkt fina vyer och blommor, och ja..allt.
Men kameran ligger fint kvar i väskan.
Måste verkligen skärpa mig, jag älskar ju att ta kort!! :D


Näe, nu är de nog svamlat för idag.
Ska finslipa de sista på mitt CV,
sen börja skicka runt de =)

I morgon tror ja de blir en sväng till Cambridge.
Tar nog bussen eller tåget dit,
hoppas på strålande väder =)

Kram på er <3

Skriv något roligt :)
Postat av: Åsa

flyg hem till sverige så ska du få de nå bulla ;)

puss! <3

Postat av: mamma

Hoppas att det gick bra att färdas med buss. Ja, hemlängtan får vi alla var vi än är i världen. Ha nu det bra under tiden tills vi hörs på Skype. Kram

2010-05-08 @ 21:33:29
Postat av: Lisbeth

GRATTIS på 22-årsdagen, jag hoppas att du snart får ett jobb så att det börjar kännas bättre för dig. Här är det kallt, 8 grader och regn, jag ska nog baka bullar idag. Ha en bra födelsedag, kram från faster Lisbeth

2010-05-25 @ 09:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback