Inte mkt

Inte haft mkt tid att sitta vid datorn dom senaste
dagarna. I onsdags nar Steve var och traffade Aston
ramlade han och fick en ordentlig stukning i foten.
Han kom hem, ringde ambulansen som kom hit,
alla trodde han brutit foten, men val inne
pa akuten visade de sig att det bara var en ordentlig stukning.
Dock har han inte kunnat gora mkt alls,
har verkligen fatt passa upp honom :p
Men nu borjar han kunna stodja lite pa foten, vilket
gor honom lite mer sjalvstandig, skont! :)


Hoppas ni har de bra dar hemma,
och att sommarvarmen borjar leta sig over till er ocksa.
Idag blir de att ligga och sola och bara njuta for mig,
tycker ja gjort mig fortjant av de idag ;)

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

Saknar dig gummsan.. Om du har tid så finns jag alltid på telefon på kvällarna..:P

Ska iväg och träna nu, sen ska jag försöka få hit mina grejjer från cornelia..:d

Postat av: Holmqvist

Ja ihelgen har det varit varmt och skönt. Snön är snart borta helt.

Miss You :D

Ha det bra.

Kramar i tusen

2010-05-17 @ 07:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback