idag

Idag ser "att gora"-listan ratt full ut..
far se om man lyckas beta igenom allt som star dar :)

En sak som star dar ar iaf att skriva ett vettigt blogginlagg,
och fixa upp bilderna fran Astons 2 helger har :)
Det ar ngt som SKA prioriteras idag, det ar da sakert!


Saknar sno idag.
JAg vill att de ska snoa, snoa MASSOR!
Sa allt blir vitt och fint, och man far lite vinter stamning.
Jag gillar inte riktigt da det ar typ gront och + 14..
det ar inte November for mig...
Nej, ge mig sno och ge mig det NU! ;)


Hoppas alla far en bra dag, vad ni an hittar pa.
Skriv garna en rad om ni ar in,
alltid kul att se att ngn laser :)

Kram

Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Du kan få vår snö, jag vill inte ha den!

2010-11-08 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback