19

Typ roligt att logga in varje dag igen
for att se om Emma haller sin del av avtalet :)
Och de hade hon idag, sa ja far val skriva ngn rad :)


Tankte ta mig upp tidigt i dag, men var uppe for sent igar,
typ till 2.30 for ja sag film,
sa tog jag mig inte upp forran halv 10 i morse.
da blev de fart kan ja lova!

Skyndade mig att fa i mig lite frukost,
sen blev de att fixa Ebay,
och sen ivag pa gymmet.
1.5 timmar aven idag, kor antligen hela passet jag har
och kor verkligen max! Underbart skont efter man e klar! :)
Hoppas bara man ser resultat snart ocksa :)

Sen hem, duschen, stada upp i koket,
och sen ivag med Steve till Wisbech.
Var dar typ 1 timme och strosade runt,
sen hem och sloade framfor tv en stund,
och nu sitter man har.

Ska strax gora mig klar for att fara till Peterborough,
ska pa Bio :)
HAr inte bestamt vad vi ska se an..
vi valjer mellan Just Wright,
eller The other guys som har premiar ikvall.
Lutar at den andra filme, den verkar riktigt rolig :)
Far se da vi kommer dit.


tror de blir den har :)


En dag mindre tills ja kommer hem nu :)
Ska bli UNDERBART! :D

Om man inte raknar idag,
sa ar det exakt 19 dagar tills jag landar i sverige.
Underbart kort tid kvar! :p

Nae, nu maste ja gora mig klar.
Puss pa er

Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Åsa

vem/vad är ebay? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback