3

3 inlagg pa samma dag,
de har maste nastan vara lite av ett rekord :p

HAha, kan ju skylla pa att Emma skriver dubbla kommentarer,
vilket maste betyda dubbla inlagg for mig? :p

Blev bara sa less pa att sitta och glo pa tv,
sa ja gick till datorn.
Inte mkt mer att gora har, men ja kan ju iaf skriva
nagra rader av strunt ;)

Asa, Ebay ar inte en person.
Det ar typ som blocket.se, fast for hela varlden.
Kika in pa ebay.com sa far du se :p


Och Emma, om du ville ha lite tips sa kan jag latt
rekomendera filmen vi sag sist.
The Grown Ups


Helt okej kommedi.
Sevard var de iaf :)



Lovar ja ska skriva va ja tycker om filmen vi ser i morgon.
OM vi nu kommer se ngn.....


Nae, nu ska ja lagga mig i soffan igen och slotitta ngn film.
Kommer garanterat somna dar om filmen inte ar bra.
kroppen ar helt slut.

Ha en bra kvall,
sa hors vi i morgon igen :)

Kram Kram

19 dagar kvar...♥

Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Tack för tipset! Här händer inget särskilt, vi jobbar på i stugan. Men jag måste, precis som du så duktigt gjort, ta i itu med träningen till veckan. Annars får jag ont överallt.

2010-09-18 @ 21:07:28
Postat av: Emma

Btw, Luleå vann mot AIK ikväll. ;-)

Egentligen inte ett dugg intresserad, nu är det inte länge kvar till att basketsäsongen drar igång.

2010-09-18 @ 21:11:46
Postat av: Åsa

haha jo ja vet ju va de är, men ja fick för mig att de va en hund eller nå :P va gör du så mycke på den sidan? :P

Postat av: MAMMA

Var bilderna bra som du fick på hotmailen?

2010-09-20 @ 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback