Jasi

Kande verkligen for att logga in och skriva ngt.
Men val har vet jag inte va ja ska skriva..

inte mkt som hant sen sist.
fortfarande inget jobb, har inte letat spec mkt heller sa :p

Var pa gymmet idag och fixade ett nytt program,
de nya kanns mkt battre, och jag hoppas att jag nu
kommer fa motivationen tillbaka och borjar ga dit
minst 4gg/vecka.
Malet jag har satt upp (som an sa lange ar lite hemligt)
ska vara natt innan jul...
vilket betyder att det inte ar saa hemskt lange kvar.
maste verkligen ta tag i detta nu! :)


(eller hur var det nu....)

Ska strax in i duschen, och sen blir de lite slotittande pa tv
innan sangen kallar.
ska forsoka ta mig upp vid 7 i morgon,
ska fa upp en hel del pa ebay innan 11.30
da Steve ska vara i Wisbech pa af.
Ska passa pa att ga och handla en present da han ar dar,
han fyller ju ar pa mandag =)

Sen da man kommer darifran ska ja fixa de sista pa ebay,
och sen blir de nog att stada lite,
huset borjar se kaos-artat ut igen..
forstar inte hur man kan lyckas..

men,men, sa kan de vara.
hur ar det med er annars da?
skriv en rad, eller skicka ett litet mail om hur ni har det :)
Saknar att hora fran er alla.

Kramar i massor


Oj, hittade visst ganska mkt svammel att skriva om.. hihi



Skriv något roligt :)
Postat av: Miia

Livet knallar på här i Byske me..... jobbet har börjat om efter semestern..... Å snart äre jul ju!!!! Kramizzar :-)

2010-09-14 @ 23:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback