Saknar

Jag langtar hem.
Eller, jag langtar inte just hem.
Jag langtar efter alla otroligt underbara manniskor som
finns dar hemma i Sverige.
Alla mina vanner, familj, arbetskamrater,
ja, alla!
Vanner som jag inte pratade mkt med da jag var i Sverige,
jag saknar dom sa det gor ont.
Vanner jag pratade med varje dag i Sverige,
saknaden ar ENORM.
Jag har inte ord att beskriva hur mkt jag behover er nu.
Manader har gatt sen jag sag er sist, och det gor ont!

Jag tror jag ska planera mig en resa till Sverige snart,
MKT SNART!
Fore jul, det ar ett maste!

Inser nu mer an nagonsin hur mkt ens vanner betyder.
Hur mkt man behover dom omkring sig for att ma bra.

Alla ni underbara dar ute,
ni vet vilka ni ar, behover inte skriva era namn,
Jag vill bara saga att jag alskar er! <3
Eran vanskap betyder mer an nagonting annat for mig.
Ni ar saknade, och vi ses snart-det ar ett lofte.

Kramar i massor
Malin



Skriv något roligt :)
Postat av: Miia

Kram!!!!

2010-09-12 @ 08:14:54
Postat av: Åsa

kramar :)

Postat av: Karin

Stor kram!

2010-09-12 @ 21:52:02
Postat av: Bea

Massvis med kramar vänner! Saknar dig me !

2010-09-12 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback